SÖZDE HERKES MASUM

23 Ekim 2014 Perşembe

akıl sağlığım :)

Masama oturdum bir heves bir umut yağmur yağsa da izlesem diyorum. Hamileliğimin verdiği kuruntuları temizlese ruhumu arındırıp ;  hamile kalana kadar etrafımda ki hamilelere bakar bakar gülerdim ne kadar saçmalayabildiklerine şaşardım. Ama işin içine ateşin orta yerine düşünce herkesten beter oldum çıktım her şey güllük gülistanlık iken bir anda kurduğum senaryolar  Hitchcock ’ a şapka çıkartır. Dikkat dağınıklığım zaten hep vardı odaklanma problemi hep yaşadım ama bu sefer her şey top 10 da 1 numara  hızda ilerliyor . Her zaman sabırsızlığım ile ün yapmışımdır bir de buna anne olmayı bebeğime kavuşma gününü beklemek eklenince dayanılmaz oldu ; beklenmesi en zor ama en heyecanlı şeymiş şu 9 ay daha 5.5 ay oldu geride bir bu kadar daha var nasıl geçer bilemiyorum . 3 hafta da bir girdiğim ultrasonlarda minik ellerini ayaklarını ve kıpırdanmalarını gördüğüm prensesimi görmeye daha 2 haftam var bekleyiş hem sevgi hem özlem hem de merak dolu.  Eşime de sabır diliyorm bu ara adam benim normal halim ile cebelleşirken hormonlarımın tavan yaptığı zırvalarımın havada uçtuğu şu günlerde aklını kaçırması an meselesi J Bana bol bol dua edin ne ben ne eşim aklını kaçırmadan kavuşalım prensesim MİSLİNA LARA’ya 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder