SÖZDE HERKES MASUM

23 Ekim 2014 Perşembe

Ruhum'a

İçim sıkılıyordu sen gelmeden önce hayatıma merdivenlerin orta basamağında nefesini tüketmiş  lanetler yağdıran yaşlı bir kadının asabiyeti ve umutsuzluğu vardı üstümde  ; derken seni tanıdım sıradan bir tanışmaydı bizimkisi öyle filmlere de konu olamazdı hani ama koca dünyanın üstüne çizik attırdı bana  sevdan. Ruhumu ruhuna değdirip seni bana beni sana katmak için bekledim.  Anların dışında her şeyin kifayetsiz kaldığı  şeyler yaşadık seninle iyimser olup hep güllük gülistanlıktı yalanını söylemeyeceğim kendime , bazı zamanlarda öyle yıprandım ki güneşim içime doğmuyordu. Ama sabrettim bir hayal yazdım aklımdan yüreğime seni ve beni gömdüm geleceğime ; tam vazgeçtiğim ruhumda ki kuşları semaya salmaya ramak kala değişti her şey bende ki her şey aynı iken sen birden bire değişmiştin hayalimde ki haline bürünmüştün zalim denilen zamanın şefkatini hissettim bir anda omuzlarımda ve şükrettim olan biten herşeye. O günden sonra hayatımda yaşanan 30 yılın 25 senesinin tüm huzursuzluğu yerini seninle dolu 5 senenin tattırdığı mutlulukla unutuldu.  Aynı evi , hayatı , ruhumu paylaştığım adam  şimdi hayat ikimize bir armağan veriyor yapım aşamasında içimde büyüyor sana benim kadar aşık bir kız geliyor. İçimdeki çocukla baş etmesi zordu bilirim 2 kız çocuğuyla ne edeceksin bir fikrim yok tek bildiğim o belli etmeyen bedeninde atan kalbinde bize kocaman bir yer hazır biliyorum ve seni her zamankinden daha da çok seviyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder