SÖZDE HERKES MASUM

23 Kasım 2014 Pazar

Yağmur

Bugün İstanbul’un yağmur günü … Kimileri aşıktır yağmura kimileri nefret eder oysa ben ne çok severim İstanbul’un Arnavut kaldırımlarına düşen yağmuru , sesinin , kokusunu nedendir bilmem  pencereye dayayıp burnumu düşen damlaları izlemek eğlendirir beni. Bugün saatler , dakikalar yağmurlu ve benim aklımda birazcık özlem var çocukluğuma amcamınoğlu adını taktığım ayı düştü aklıma bir hayvanat bahçesinin orta yerine dikilmiş bir heykeldi kadife mantom ilk alındığında yanına resim çektirmeye gitmiştim ve o gün sağanak nedir onda nasıl ıslanılır öğrenmiştim.  Gri bulutlara emanet edip güneşi  içimizdeki kırmızıya bulanma zamanıdır ; kızımı beklerken yağmur ve kahve keyfini erteleyip yerine yağmur ve ıhlamur keyfi yapar oldum ahh bir de başlayacak 09.00 mesaisi olmasaydı iyiydi ….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder