SÖZDE HERKES MASUM

6 Mart 2015 Cuma

gel gayrı




        Ve bugün daha bir özledim seni artık. Sabırsızlık bastıkça zaman azaldıkça yokluğun katlanılmaz bir hal alıyor. Tepkisiz kaldığın zaman aralıkları beynimin içinde arka sokaklar dizisine konu olabilecek senaryolar yazdırıyor bana. Sonra birden bire anne ben buradayım diyorsun o an sadece sen oluyorsun koca evrende bir sen birde ben kalıyoruz. Her an seni karşılamaya hazır bir şekilde bekliyoruz . İçimde bir ben daha varmış seninle ortaya çıktı hayata daha bir sıkı tutundum.  Akşam uykusu ne kıymetliymiş birde onu anladım uyunmuyor seninle dolu gecelere hazırlanıyorum gecelerce shbet edicez seninle :)

Meğer ben büyümüşüm
Meğer evlenip yuva kurarmışım
Meğer aşkı doyasıya yaşar
Aşkın en güzel meyvesinin tadına da bakarmışım :) ee haydi gel artık…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder