SÖZDE HERKES MASUM

22 Ocak 2015 Perşembe

Ruhun Gidişi






Dokunduğu ne varsa lanetlenmiş gibi bu sabah ;
Özlenenler uzak olmanın ötesinde ,
Çok sisli bir ormanda kayıp gibiler..
Ruhunu doyuramayan
Bedenleriyle yaşayan kayıp giden insancıklar
Ne yaptık hangi günahın bedeli
Bu tatsız tutsuz dünya ?
Gerçeklikten kaçacak kadar ne zaman yalana bulandık
Hiçbir tutar yanı yok kelimlerin,
Artık gökyüzünün karanlık anına teslimiz
Gün ışığı yaramaz bize sevgili
Alenen yaşanır gün ışığında herşey
Yarattığımız yakın uzaklık
Hangi terminalin tuvaletine sığınabilir ?
Kaçıncı tövbe bozuşu hayallerin
Kaçıncı ceketimizin iç cebinde saklayışımız
Tükenişimizi
Tükenmekten tükendim alıp götürüyorum
Bende ki son demini yaşayan beni…


9 yorum:

  1. Şöyle yapsanız, sayfanız açılınca müzikle karşılaşmasak mesela. Şiiri okudum fakat bir türlü anlayamadım çünkü müzik dikkatimi feci dağıtıyor.. Okuduğumu defalarca okumak ise yorucu ve kapattım hiç bir şey anlamadan. Rica etsem, müziği kapatır mısınız? :)

    YanıtlaSil
  2. Ya da müzik nereden kapatılıyor not etseniz. Zira ben bir türlü bulamadım :)

    YanıtlaSil
  3. O sırada düşünememiştim, kendi hoparlörümü kapatarak problemi çözdüm. Siz müziğinizi kapatmayın. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Merak ettim sorayım, şiir sizin mi? Altına kime ait olduğu yazılmamış.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakmayın şimdi okudum yzdıklarınızı müzği isteğe bağlı yapayım sayfamdaki tüm yazılar bana ait :) alıntı olur ise yazarın adını koyarım şiir benim

      Sil
  5. Şiirler altına Çetrefilli Ruh yazın bence.. Benim gibi meraklılar çıkabilir :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir şiir beğendim..Nice şiirlere :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir blogunuz var, ilgiyleokuyorum

    YanıtlaSil